Tat3D
Tat3d sihtmärki ei disainitud mitte kahemõõtmelistest kujunditest, vaid inimese keha skaneerimise abil. Selline kujunduse protsess võimaldas saavutada proportsioonide ja kehaosade äärmiselt realistliku kolmemõõtmelise efekti.
Kontseptsioon
TAT3D on reaalsusele sarnane sihtmärgi-süsteem, mis võimaldab luua väga realistlikke taktikalisi stsenaariume. Sihtmärk võimaldab läbi mängida erinevaid taktikalisi tsenaariume, pakkudes võimalikulult realistlikut tagasisidet. Ühtlasi on sihtmärk sobiv ka lähivõitluse koolituseks.
Miks 3D kujundus?
Treenitav omandab sihtmärgist reaalse visuaalse kinnituse sihtmärgist, mis võimaldab treenitava jaoks saavutada tegelikule olukorrale sarnase dünaamika. See tähendab maksimaalset kasumlikkust olukorda, kus tegemist ei ole enam seisvate sihtmärkidega
Miks realism
Regeerimine toimub 3D-sihtmärgile: Sihtmärgi tuvastamine, mis esindab ligilähedaselt inimest, annab lisavaliku. Kui sihtmärk on lähedal, siis kas on alati targem lasta või on õike valik astuda ehk lähivõitlusesse. See on üks paljudest võimalustest mida Tat3d Teile pakub.
Kõik sihtmärgid on valmistatud spetsiaalse polüuretaanühendiga, mis on optimeeritud laskmiseks: materjal, mille kuul on tabanud sirge trajektooriga, sulgub iseenesest. See võimaldab pikka tööiga. Lasud mis on läbitungivad kahjustavad sihtmärki vähem. Keskplaadile on võimalik lasta 3-4 tuhat 9 mm lasku ning 5.56mm’i laskemoon võimaldab selle numbri suurendada kuni 6-8 000 lasuni. Efektiivseid parandusi saab teha spetsiaalse liimimastiksiga.